Echipa

ECHIPA – CINE SUNTEM?
Vrem să facem vremurile bune și mai bune, iar pe cele grele mai ușoare!
• Echipa este motorul organizației, fără de care nu am putea construi faptele bune pe care ni le-am asumat. Ceea ce ne ține împreună este încrederea pe care o avem unii în alții, respectul reciproc, sinceritatea și implicarea cu toate resursele pe care le deținem în atingerea obiectivelor comune.
• Suntem empatici, determinați, dăruiți cauzei pe care o susținem. Am plecat cu toții într-o lungă călătorie a vieții, a iubirii de semeni fără sprijin, a credinței ca putem face lumea mai bună.
• Ne implicăm solidar și suntem permanent preocupați să dăruim timp, pricepere șidragoste pentru p ersoanele vulnerabile, să contribuim la schimbarea percepției societății asupra seniorilor noștri, conștienți fiind de faptul că gradul de civilizație și educație al unui popor se reflectă și în felul în care își respectă vârstnicii.

Beatrice CULDA
President & Founder
Executiv Director

Prieten drag, sunt alături de vârstnici de peste opt ani, în calitate de voluntar. Cu empatie și prietenie, energie și forță, continui să mă dedic misiunii asumate în anul 2017. Am condus aproape patru ani un ONG care a oferit zi de zi sprijin moral, practic și material celor peste 800 de vârstnici singuri, din București și cinci judete din România, alături de aproape 150 voluntari. O mare provocare a fost gestionarea organizației în cea mai dificilă perioadă a pandemiei Covid din 2020, însă, cu o forță de adaptare rapidă la contextul creat, am depășit-o cu bine, sănătoși cu toții, spre marea noastră împlinire și mulțumire sufletească.
De profesie inginer, cu master în managementul resurselor umane, marketing și comunicare, mi-am construit cariera în slujba oamenilor din mediul de business, în managementul organizațiilor. Aduc cu mine experiența anilor petrecuți cu oameni minunați, alături de care am lucrat în diferite domenii, industrie, turism, marketing, resurse umane, FMCG, medical, financiar contabilitate. În munca mea de ong-ist, am identificat nevoile vârstnicilor și am ales modul optim de intervenție pentru a le face viața mai blândă, mai demnă și mai frumoasă.
Repere precum nevoia imensă de sprijin în zona socială, empatia, dragostea și compasiunea pentru cei de vârsta a III-a, convingerea că pot și este nevoie să acord sprijin în continuare, experiența ultimilor ani în mediul ONG și social, acreditarea cu brevet de manager în turism care ma va ajuta în Programul de călătorii cu Seniorii, precum și îndemnul prietenilor și colaboratorilor, m-au determinat să rămân solidară cauzei Seniorilor vulnerabili. Mai mult, am alăturat și cauza Copiilor mai puțin norocoși, gândind planuri de acțiune cu efecte pozitive în creșterea și educația lor.

Alina-Mihaela LECA
Social Worker, Co-Founder
Program Coordinator

Bună, sunt Alina și îmi iubesc profesia de asistent social! Am debutat cu internship-uri în cadrul ASproAS și CFCECAS, organizații de renume în domeniul asistenței sociale. Experiența celor cinci luni de voluntariat în spitalele Elias și Universitar, în care am fost alături de rudele celor afectați de incendiul din Clubul Colectiv, în anul 2015, mi-au arătat încă o dată importanța acestei profesii. Atunci am simtit că pot face și dărui și mai mult. Mi-am continuat drumul, convinsă fiind că rolul meu este să fiu “puntea” dintre omul aflat în nevoie și resursele necesare, astfel că, am asigurat timp de patru ani ca asistent social, servicii de îngrijire socio-medicală a vârstnicilor la domiciliu și în centre rezidențiale.
Bucuria și mulțumirea oamenilor atunci când le sunt aproape, sunt cele mai de preț rezultate în lucrul cu oamenii. Doresc și vreau să facem vremurile bune și mai bune, iar pe cele grele, mai ușoare, pentru vârstnicii și copiii aflați în dificultate!
Acesta este motivul pentru care am ales să mă implic voluntar al Asociației Oameni, Valori, Fapte și să împărtășesc valorile cu echipa în care mi-am încredințat puterea de a dărui.

Dan CULDA
Fundraiser, Co-Founder
Volunteer

Bine v-am găsit!
Mă numesc Dan și sunt freelancer. Experiența dobândită în cei peste 30 de ani de activitate în managementul logistic și al industriei de automotive, mi-a oferit oportunitatea să ofer în prezent, consultanță și training de specialitate companiilor din România, alături de o echipă de oameni profesioniști și dedicați.
Profesia de inginer în domeniul transporturilor rutiere a fost îmbunătățită pe parcurs de un MBA în logistică creându-mi posibilitatea să activez ca Logistic Manager sau Supply Chain Director în companii multinaționale. Văzând câtă nevoie de implicare este în sectorul neguvernamental, m-am hotărât să îmi dedic o parte din timp celor care au nevoie de ajutor, de suport, de un cuvânt bun și nu numai. Seniorii izolați, neajutorați, împovărați de griji și nevoi, precum și copiii din mediile defavorizate sunt categoriile la care m-am gândit. Acesta este motivul pentru care m-am alăturat echipei Asociației Oameni, Valori, Fapte cu scopul de a aduce o fărâmă de bucurie și liniște celor pe care îi are în grijă.

Constantin-Dragoș COJOCARU
Auditor, Co-Founder
Volunteer

Salut, sunt Dragoș!
Profesia de economist m-a ajutat să îmi construiesc cariera în domeniul financiar. Am început să lucrez din anii studenției în domeniul FMCG, în compania multinațională PepsiCo unde mi-am adus contribuția timp de doi ani. Am continuat aproape șase ani în managementul financiar din industria imobiliară, unde am participat la transformarea raportării departamentului meu de la binecunoscutul excel clasic la un instrument adecvat de business intelligence, permițând echipelor de management să înțeleagă mai bine relevanța datelor în procesul decizional. În prezent lucrez ca Analist de Date cu dorința de a ajuta utilizatorii de afaceri să-și vizualizeze și să înțeleagă datele într-un mod mult mai rapid și mai ușor. Am decis să fac parte din acest ONG pentru a ajuta și oamenii care aunevoie, bătrâni și copii care duc o viață grea, nu doar pentru a ajuta companiile cu datele lor, deoarece consider că acest lucru este la fel de important și binevenit în societatea noastră de astăzi.